måndag 18 mars 2013

Maalaushommia - Painting - Måleri inomhus

Maalaushommissa on tässä mennyt muutama viikko. Ensin piti vain maalata kaksi puista koiraporttia ja ovensuut. Sitten innostuin asiasta ja homma lähti lapasesta. Maalasin paljon muutakin ja samaan syssyyn uusittiin tapetti yhteen seinään (siihen sain apua mieheltäni). Olen hyvinkin tyytyväinen tulokseen! Maalit meidän makkariin ovat odottaneet jo pitkään, mutta nyt inspiraatio ilmeisesti on löytynyt. Suuntaan siis seuraavaksi yläkertaan.

Har målat o fixat inomhus dom senaste veckorna. Eg skulle jag måla två hundportar i trä och dörrposterna. Sedan blev jag inspirerad och målade en hel del mera och tapetserade om en vägg (där fick jag hjälp av min man). Jag är jättenöjd med resultatet! Färgerna till vårt sovrum har väntat en evighet men eftersom jag tydligen nu funnit inspirationen fortsätter jag snart där. 

I have been painting inside the house for the last few weeks. It started out as a small project, only two wooden dog gates and doorways to pain, but then I got carried away and painted much more and changed the wallpaper on one wall with the help of my husband. I am so pleased with the result! As I have found the inspiration I think I finally will go upstairs and paint our bedroom - I've had the paint for quite a while now.

Ennen ja jälkeen - Before and after - Innan och efteråt



Tähän tämän piti jäädä, mutta koska en pidä puunväristä päätin malata rapun alusenkin. 
It was meant to stop here, but as I do not like the colour of wood I decided to paint some more. 
Detta är vad jag planerade måla, men eftersom jag inte gillar träfärg så beslöt jag att måla trappans undersida när jag nu hade färg.

Vieläkin liikaa paljasta puuta, joten jatkoin maalaamista. 
Still too much wood for my taste so I painted some more. 
Fortfarande för mycket träfärg i min smak så jag fortsatte måla.
Lopputulos näkyy seuraavista kuvista.
The result you can see in the photos belov.
Slutresultatet blev såhär fint.
 
Keittiön kattokin kaipasi hieman kohennusta, joten maalasin sen yhtenä perjantaina. Kuvassa puolet maalattu vasemmalta.
The kitchen ceiling wasn't looking too good so I painted it one Friday. In the photo half of the ceiling is painted, on the left side.
Kökstaket så slitet och tråkigt ut så jag målade det en fredag. På bilden är halva taket målat på vänster sida.

1 kommentar:

  1. Upealta näyttää! Valkoinen valaisee ja tapetti on kaunis. Minulla samanlaisia kokemuksia viime keväältä:) terkut BCN:sta.
    t.Päivi

    SvaraRadera